שלום, חמותי שכרה דירה ונפטרה לפני כניסתה לדירה.אני ובעלי ערבים לחוזה. בעל הבית מבקש שנמצא שוכרים במקום חמותי. הבעייה שדמי השכירות שבחוזה גבוהים מאוד יחסית לשוק ביישוב ואנו למעשה לא מצליחים למצוא שוכר חלופי. מה ניתן לעשות? תודה

הגר שלום ,
ראשית תנחומים במות חמותך . מי יתן ולא תדעו דאבה .
באשר לשאלתך , יש לעיין בחוזה השכירות ותנאיו . לאחר מכן ניתן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג .
ככל שתרצי להרחיב בנדון משרדי יסייע בכך .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דני שלום , בהמשך לפנייתך הפורום אינו מעניק יעוץ אישי פרטני . נא עיין בכללים מעלה . ככל שברצונך להרחיב בנדון בהמשך לשאלותייך משרדי ישמח לסייע בכך . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה