שלום רב, בשנת 2013 שכרתי דירה עם חוזה לשנתיים , גרנו בדירה 4 וחצי שנים כאשר אחרי השנתיים הראשונות לא חידשנו את החוזה. בחוזה יש סעיף המבהיר כי דמי השכירות כוללים תשלומי ארנונה ומיים. לימים בעלת הדירה נפטרה. וביתה שירשה את הנכס דורשת שאשלם את דמי ה ארנונה והמיים. מה החוק לגבי זה? האם היא יכולה לתבוע אותי?

נירה שלום ,
ככלל יש לעיין בחוזה השכירות בראש וראשונה.
ככל שתרצי להרחיב בנדון- משרדי ישמח לסייע .
בברכה,
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
תמי שלום , כל חוזה שכירות מחוייב להיות מוגדר על פי זמן תחילת השכירות וזמן סיום . לכן במקרים כגון אלו יש לבדוק את תנאי השכירות באופן יסודי ומובנה ולאחר מכן להשיב לך מהם זכויותיך במושכר . ככל ש...
המשך תשובה