שלום חתמנו על הסכם שכירות ויומיים אחרי כן בקשנו לבטל. תאריך כניסה 1/8 הצענו לשלם קנס או פיצוי אבל בעלת הדירה לא מוכנהלשמוע. היא דורשת שנמצא דיירים אחרים ומכיון שהדירה יקרה והיא דורשת דיירים לא ישראלים, זה מציב אותנו במצב מאוד קשה. האם יש אפשרות לבטל?

כרמית שלום ,
ככלל במקרים כגון אלו יש לעיין בחוזה השכירות וסעיפיו .
לאחר מכן ניתן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג משפטית .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , ככלל העלאת שכר דירה לאחר תום חוזה אינה בניגוד לחוק . למעט אם הוסכם מפורשות על שכר דירה לתקופה מסוימת ואילך . באשר למקרה הפרטני הפורום אינו מעניק יעוץ אישי . כל טוב .עו״ד דרורית מלינרסקי מנהל...
המשך תשובה