שלום, נגמר החוזה עוד חודשיים,והודעתי חבעל הדירה שיש לי בת זוג ואני רוצה לרשום אותה בחוזה כדי שהיא תקבל החזרי נסיעות ממקום העבודה שלה,אז בעל הדירה אמר שבגלל שאני רוצה חהוסיף אותה הוא מףמעלה את שכר הדירה בעוד 200 שקלים. שאלתי היא האם זה חוקי בכלל?

בר שלום ,
יש לבחון את חוזה השכירות במקרים כגון אלו .
הפורום אינו מעניק יעוץ אישי נא עיין בכללים .
ככל שתרצה להרחיב בנדון - משרדי ישמח לסייע.
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , ככלל יש לעגן הסכמות בחוזה בכתב . זאת על מנת למנוע מצבים כגון אלו . במקרים כגון אלו יש לפנות בכתב לבעלת הבית . ככל שתרצה להרחיב בנדון , משרדי ישמח לסייע . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה