שלום הדיירת שלי ממנה לי 12 שיקים לתקופת השכירות. מהשיק השני חזרו 4 שיקים. בכל פעם הייתי צריכה לפנות אליה והיא הייתה מסדרת תוך כמה ימים את התשלום. הסברתי לי שזה לא יכול להמשך וזו הפרה יסודית שאם הייתי יודעת שכך יהיה לא אחתום על ההסכם. היא טענה שכל עוד היא מתקנת את זה מהר זו לא הפרה יסודית. יש בזה משהו?

אילנה שלום ,
יש לעיין בסעיפי החוזה ולאחר מכן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג נכונה.
הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי.
ככל שברצונך להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע.
עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , ככלל במקרים כגון אלו , לא ניתן לפנות באופן עצמאי את דבריו של בעל הנכס . ככל שבעל הדירה מסרב יש לשקול אופציות משפטיות חוקיות בנדון. עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה