שכרתי דירה בבניין משותף של 6 דיירים. המשכיר לא מסר לי כי בבניין יש זוג דיירים בעייתיים ביותר ושתי דירות בבניין אשר הינן בשכירות קבועה כאשר הדיירים מתחלפים שם לאחר שנה או שנתיים. האם אפשרי לתבוע בגין הסתרת מידע. תודה

מוטי שלום ,
ככלל השכרת נכס מחייבת גלוי מידע במלואו על ידי המשכיר .
באשר לשאלתך הפרטית , ככל שתרצה להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , ככלל בעל הדירה מחיטה על פי חוק להעמיד את המושכר כאשר הינו במצב סביר למגורים באשר לשאלתך הספציפית הפורום איני מעניק יעוץ משפטי פרטני , נא עייני בכללים . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת...
המשך תשובה