במידה שדייר נתקל בדירה שממש אינה ראויה למגורים, האם הוא יכול לתבוע את בעל הדירה אף על פי ששום נזק לא נגרם לו מכיוון שלא נכנס לגור בה? פשוט כדאי למנוע מהמשכיר לנסות ולהונות דיירים אחרים. בברכה

אורון שלום ,
ככלל כל תביעה מבוססת על עילה משפטית .
כל מקרה לגופו של עניין צריך לבחון ולבדוק משפטית טרם הגשת תביעה.
בריאות איתנה.
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יעקב שלום , חוק שכירות הוגנת ככלל תקף לגבי חוזים אשר נחתמו מעת כניסתו לתוקף דהיינו יולי 2017 ואילך . לגבי החוזה הספציפי הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני נא עיין בכללים . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום ...
המשך תשובה