שלום. זוג נשוי גר בשכירות בדירה שלי. הם נפרדו, הבעל עזב את הדירה ונחתם חוזה חדש רק עם בת הזוג. עכשיו בן הזוג טוען שזכותו לחזור לדירה, למרות שנחתם חוזה חדש עם בת הזוג בלבד. מה המעמד המשפטי ? לדעתי, אין לו זכות לחזור לדירה ללא הסכמתי וחתימת חוזה חדש. תודה

אבנר שלום ,
שוחחנו טלפונית .
יום טוב ,
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , תודה על פנייתך. ככלל יש לעיין בחוזה הספציפי ולאחר מכן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג משפטית בנדון האופציה . הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי אישי נא עייני בכללים . עו״ד דרורית מל...
המשך תשובה