שלום רציתי לשאול, עברתי לפני 11 ימים לדירה שכורה, בלון גז אחד נגמר לי. ברור לי שהחשבון גז הוא על חשבוננו. אך האם בגלל שרק נכנסו לדירה ייתכן שאני אוציא מכיסי עבור בלון גז חדש, שבפועל קיבלתי בלון כמעט ריק. מי אמור לספוג עלות של בלון גז חדש.

דקלה שלום ,
תודה עבור פנייתך .
הפורום אינו מעניק יעוץ אישי , נא עייני בכללים .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ניסים שלום , תודה עבור פנייתך . על מנת להשיב על שאלתך בדבר הפרת חוזה יש לעיין בחוזה השכירות ובתנאיו בנדון . כלומר יש לעיין בסעיפים הספציפיים לעניין הנדון . לאחר מכן ניתן ליעץ לך באופן אח...
המשך תשובה