שלום וברכה, המשכיר שלי הכניס סעיף בחוזה השכירות שקובע שקיימת אופציה לשוכר להאריך את תקופת ההשכרה בשנה נוספת, ובמידה שהשוכר -לא- מעוניין להאריך את החוזה עליו להודיע 60 יום מראש בכתב למשכיר, ולא, החוזה יתחדש אוטומטית. האם התניה כזאת היא חוקית? אפשר להכריח שוכר להאריך חוזה? תודה רבה מראש!

ירון שלום ,
תודה עבור פנייתך .
יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן ליעץ לך נכון ונבון בנדון .
שבוע טוב.
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מקס שלום רב, תודה עבור פנייתך לפורום. הפורום אינו מעניק יעוץ אישי פרטני משפטי. ככלל יש לעיין בחוזה השכירות אודותיו הנך חתום . ככל שברצונך להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע. עו"ד דרורית מלי...
המשך תשובה