שלום, הדירה שבבעלותי מושכרת. כרגע חלה תקלה בצנרת די רצינית, מי נושא בתשלום, הבעלים או השוכר? יש לציין שמראש התשלום החודשי נמוך מהשוק והוא מודע לכך. תודה מראש

סיון שלום רב,
תודה רבה על פנייתך.
על פי חוק כל תקלה אשר הינה בגדר בלאי סביר חלה על המשכיר .
תקלה אשר הינה בשל שימוש בלתי סביר בנכס - חלה על השוכר .
בברכה .
עו״ד דרורית מלינרסקי
מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
צביה שלום ככל ששוכר מסרב לסגור עסק לא חוקי בדירה, ניתן להגיש תביעת פינוי בבית משפט השלום. בכתב התביעה יש לפרט את העובדות ולהגיש תצהיר, וייתכן שניתן יהיה להגיש תביעה גם בגין נזקים או הפרת חוזה. ...
המשך תשובה