שלום, בחוזה השכירות כתוב שהשוכר ישלם סעיפי צד ג, ואחריות צולבת בביטוח הדירה שעשה המשכיר. במקרה ושם השוכר לא הוכנס לפוליסה, האם על השוכר לשלם את עלות הביטוח ? תודה, דן

דן שלום ,
ככלל על פי חוק על המשכיר לשאת בתשלום ביטוח מבנה והשוכר בבטוח צד ג .
הואיל ולא עיינתי בחוזה הנדון תשובתי נותנת ברמת העקרון .
בהצלחה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רפאל שלום , שאלתך חשובה ועל כן ברצוני להשיב עליה בהרחבה : העלאת שכר דירה צריכה להיות מעוגנת בחוזה השכירות ובתנאי החוזה בכתב . חוזה השכירות הינו הבסיס לשכירות והוא המשקף את רצון הצדדים . בא...
המשך תשובה