יצאתי מדירה מושכרת לאחר שבעלת הבית עשתה סריקה ואישרה שהכל תקין בבית והכניסה דייר חדש במקומי יום אחרי פנתה אלי בטענה כי יש כמה דברים לקויים כשאני כבר לא שם אלא דייר אחר ישן שם. מאז היא מסרבת להחזיר לי את הצקים. האם ניתן לבטל את הצקים ולתבוע אותה על כך ? חשוב לציין כי היה אדם נוסף שנוכח לבדיקה שעשתה בבית ואישרה שהכל תקין. אשמח לתשובה
אפשר בפירוש לדרוש את החזרת השיקים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
פנינה שלום , במקרים כגון אלו יש לפנות לבעל הנכס בדירישה בכתב . שכן על בעל הנכס על פי חוק להעמיד את הנכס לרשות השוכר כשהוא ראוי לשימוש סביר . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה