שלום רב, אני מעסיק עובד בחנותי ובמסגרת תפקידו הוא גם עושה משלוחים. באחד המשלוחים כאשר התקרב לתת לבן אדם את המשלוח, נשך אותו כלב (האדם שהזמין את המשלוח שמר על כלב של שכן) באזור הברך. באותו רגע לקחתי את העובד למרפאה, עשה בדיקות חיסון וכדומה (כלומר משהו די רציני). העובד קיבל 7 ימי מחלה. רציתי לדעת מי אחראי להוצאות הטיפול בעובד (תרופות,בדיקות וכדומה)? האם אני יכול לדרוש מביטוח לאומי? האם העובד יכול לדרוש פיצוי מהביטוח שלו? אשמח לתשובה, אלי
שלום
מדובר בתאונת עבודה לפיכך עלות הטיפולים וכל ההוצאות צריכות להיות מוטלות על הביטוח הלאומי
עליך למסור לעובד טופס בל 250 ובהמשך להגיש תביעה לדמי פגיעה
- באמצעות טופס בל 211
בברכה
עו"ד נריה כהן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין אורטל יונה
053-6249112
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, כאשר מדובר בתאונת עבודה שהוכרה ע"י ביטוח לאומי, לא ניתן לקבל תשלום ע"ח ימי מחלה רגילים. ככלל, דמי פגיעה משולמים ע"י המוסד לביטוח לאומי ישירות לעובד, אלא אם למעסיק יש הסדר אחר עם ביטוח לאו...
המשך תשובה