שלום רב, נפגע בתאונת עבודה שקיבל 90 יום דמי פגיעה מהמוסד לביטוח לאומי. לאחר 90 יום לא חזר לעבודה. האם הוא יכול להגיש אישורי מחלה למעביד ולקבל עבורם מהמעביד מאחר ויש לו ימי מחלה? תודה
כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין אורטל יונה
053-6249112
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, כאשר מדובר בתאונת עבודה שהוכרה ע"י ביטוח לאומי, לא ניתן לקבל תשלום ע"ח ימי מחלה רגילים. ככלל, דמי פגיעה משולמים ע"י המוסד לביטוח לאומי ישירות לעובד, אלא אם למעסיק יש הסדר אחר עם ביטוח לאו...
המשך תשובה