לפני כחודשיים נפצעתי בגב בזמן שהרמתי ציוד כבד במחסן שבו אני עובד. באותו יום פניתי למיון וקיבלתי כמה ימי מחלה, אבל מאז הכאבים נמשכים ואני מתקשה לחזור לעבודה מלאה. המעסיק טוען שמדובר בבעיה רפואית שהייתה לי עוד קודם ולכן לא בטוח שמדובר בתאונת עבודה. האם אפשר להגיש תביעה לביטוח לאומי גם אם הייתה לי רגישות קודמת בגב? ואילו מסמכים חשוב לצרף כדי להוכיח שהפגיעה קשורה לעבודה?
.jpg)
גדי שלום, מהשאלה לא ברור האם כוונתך לתשלום פנסיה בזמן *היעדרות* עקב תאונת עבודה. אם זו כוונתך, הרי שהחובה להפריש פנסיה חלה על המעסיק כל עוד הוא משלם לך שכר ע"ח ימי מחלה/חופשה. לאחר מיצוי ימים אלו, אי...
המשך תשובה