שוטרים עצרו אותי לבדיקה ברחוב ומצאו שקית קנאביס רפואי של 10 גרם. יש לי רישיון בתוקף, אבל באותו רגע לא היה עליי הרישיון המודפס או הדיגיטלי בטלפון. השוטר סירב להמתין או לבדוק במסוף, החרים לי את התרופה ופתח לי תיק על החזקת סם לצריכה עצמית. הצגתי את הרישיון למחרת בתחנה, אבל אמרו לי שהתיק כבר עבר להמשך טיפול. מה התהליך עכשיו כדי לסגור את התיק הזה כמה שיותר מהר והאם יש דרך לקבל בחזרה את הקנאביס שנתפס?

שלום גור, אם הזמנת מחו"ל מוצר שידעת שבישראל הוא אסור לשימוש ומכירה אז הדבר בהחלט יכול להיחשב כעבירה פלילית. בנוסף, עולה השאלה מה הכמות שרכשת מול הכמות המותרת בארץ והאם הייתה לך מודעת לכך. בכ...
המשך תשובה