האם אישור סטיה מתב"ע הינה בסמכות הועדה המקומית או הועדה המחוזית כאשר מדובר בסטיה ניכרת (כגון: הקטנת מרווח בין 2 בניינים בכ-40% ביחס למינימום שמותר עפ"י התב"ע)?
השאלה העיקרית הינה עבוד מה מבוקשת הסטיה.
בהנחה ומדובר על אלמנטים כדוגמת ממ"ד/מרפסת/ועוד, הרי שתקנות התכנון והבניה מתירות הקלה זו מתב"ע שלא תחשב כסטיה ניכרת.
מכאן שהשאלה העולה הינה עובר מה מבוקת הקטנת הצפיפות.
בהצלחה
מורן גור, עו"ד תו"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עדי שלום רב, אכן נראה על פניו שפוגעים בך וברכושך באופן משמעותי. חשוב לבחון כלל הנתונים לרבות פרטי התכנית/ות והאמור בפרסום וכן הרישומים בטאבו ובתקנון הבניין, כדי לקבל החלטה לגבי ההמשך. על פניו נראה ...
המשך תשובה