בבדיקת מפקח מהעירייה נמצא שקיים גגון אסכורית בגודל 7 מ"ר מעל מרפסת פתוחה ללא היתר. כתוצאה מכך נרשמה הערת אזהרה בטאבו לפי סעיף 29 לחוק תכנון ובניה. מדובר בדירת מגורים בבת ים. שתי שאלות: למי צריך לפנות ומה התהליך להכשרת הגגון וביטול הערת אזהרה בטאבו. בנוסף, האם ניתן לחכות ולהשאיר המצב כך בינתיים ,למשל, עד למכירת הדירה בעתיד.
יש לבחון תחיה מה חומרת העבירה ומתי נעשתה
במקביל ניתן להסיר ההערה לאחר פניה לביהמ"ש ולועדה המקומית.
הרינו לרשותך.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה