אני עומדת לקנות דירה מקבלן. מבדיקה בעירייה גיליתי שהמרפסת בדירה נבנתה ללא היתר בנייה. מה עליי לעשות?
נטלי שלום רב,
קכישת דירה אשר אינה תואמת היתר היא בעייתית וכיול שבשלב מאוחר יותר מוסד התכנון לא ינפיק למוכר אישור היעדר חבות על בסיס אי הלימה להייתר חוקי.
אני ממליץ לך לבחון בשני את רכישת הדירה בטרם התקדמות ו/או חתימה ובכל מקרה יש לעגן נתון זה באופן חד משמעי בהסכם.
הריני לרשותך גם טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה