אני עומדת לקנות דירה מקבלן. מבדיקה בעירייה גיליתי שהמרפסת בדירה נבנתה ללא היתר בנייה. מה עליי לעשות?
נטלי שלום רב,
קכישת דירה אשר אינה תואמת היתר היא בעייתית וכיול שבשלב מאוחר יותר מוסד התכנון לא ינפיק למוכר אישור היעדר חבות על בסיס אי הלימה להייתר חוקי.
אני ממליץ לך לבחון בשני את רכישת הדירה בטרם התקדמות ו/או חתימה ובכל מקרה יש לעגן נתון זה באופן חד משמעי בהסכם.
הריני לרשותך גם טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה