שלום.יצקנו בטון מוחלק גובה בערך 70 סמ מהשכן-מהנקודה הנמוכה.המגרש כולו שפוע.. האם סכנת נפילה מחייבת אותנו בהשתתפות בקיר עם השכן שנבנה על שטחו?מתי מחוייבים בעלויות על סכנת נפילה ?כשהמפלס של בונה החומה גבוה או של השכן? האם בדרך כלל מאשרים גובה 1.8 חומה כשפונים לעיריה לבקשת היתר?האם זה גם דורש הסכמנתו? ולגבי ניקוז מים של משטח הבטון שלנו.שפוע לכיוון השכן יש חוק מחייב בנושא הזה?
.jpg)
שלום רב
צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת.
בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר הדרישות הקונקרטיות למקרה
בברכה
עו"ד אמיר לנטון
מנהל פורום תכנון ובניה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דן שלום רב חסרים נתונים בשאלה בין היתר מה הוגדר בהסכמי קבוצת הרכישה התב"ע וההיתר ככל שהוצא. גם לא ברור מהשאלה "מוכרת" לצורך מה? אתה יכול לפנות אלינו לפרט ונשיבך בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה