היי רציתי לדעת אם במידה והבניין מוקם בצורה של בניה עצמית (קבוצת רכישה) והחדרים בדירה לא עומדים בגודל המוגדר לפי חוק מכר דירות, האם יש לזה עדיין משמעות? לצורך העניין דירה בעלת 2 חדרי שינה (קטנים מ8 מר) בלבד (ומטבח קטן משותף שאותו לא נספור) תהיה מוכרת כדירת 2 חדרים או כחדר אחד בלבד(חצי פלוס חצי)
.jpg)
דן שלום רב
חסרים נתונים בשאלה בין היתר מה הוגדר בהסכמי קבוצת הרכישה התב"ע וההיתר ככל שהוצא. גם לא ברור מהשאלה "מוכרת" לצורך מה?
אתה יכול לפנות אלינו לפרט ונשיבך
בברכה
אמיר לנטון עו"ד
מנהל פורום תכנון ובניה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דנה שלום רב קשה להבין מהשאלה מה הבניה המתבקשת, ומי פונה למפקחת (המתנגד או היזם?). על פניו יש ליזם כאן בעיה אך יש לבחון כלל הנתונים לרבות תקנוני הבניינים ואופן רישום הבניינים בטאבו והסכמות הדיירים, על...
המשך תשובה