גר בבית פרטי עם חצר מוגבהת כמטר וחצי מעל המרחב הציבורי. הגדר שהיא בלוקים ויציקה התמוטטה. (לאחר 22 שנה) האם יש לקבלן אחריות כלשהי? יש לי ביטוח בנוסף
האמור תלוי בהתקשרות עם הקבלן. על פניו עושה רושם שלאחר תקופה שכזו אין אחריות.
בברכה,
מורן גור, עו"ד לתו"ב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דנה שלום רב קשה להבין מהשאלה מה הבניה המתבקשת, ומי פונה למפקחת (המתנגד או היזם?). על פניו יש ליזם כאן בעיה אך יש לבחון כלל הנתונים לרבות תקנוני הבניינים ואופן רישום הבניינים בטאבו והסכמות הדיירים, על...
המשך תשובה