מתגוררת בדירה קומה אחרונה בבניין משותף עם גג רעפים. הגג משותף. האם רצפת הגג שהיא התקרה של הבית שלי, היא בטאבו? האם אני יכולה לבנות שם חדר? באמצע אפשר לעמוד, וככל שהולכים לכיוון הקצוות צריך להתכופף. האם דרושה הסכמת השכנים לביצוע הפרוייקט? תודה
שלום רב,
האמור תלוי סיטואציה
במישור הקנייני יש צורך בהסכמת 75% מבעלי הדירות אולם אם אלו בנו אזי שיש לראות בהם כמי שביצעו הרחבה דומה.
תכנונית יש להוכיח סבירות המישור הקנייני ועל כן ולאחר שיחתנו תיהיה לי תשובה לגופו של עניין
ממתין לשיחתך
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה