לפני 13 שנים בניתי דירה 4 חדרים מעל ההורים,בית פרטי בישוב במרכז. הוגש בקשה בזמנו אך מעשית לא שולם היתרים כמדומני. מטרתי היא להפוך את הדירה לרשומה על שמי לצורך קבלת משכנתא. היכן אצליח לברר זכות או המחיר שעליי לשלם. אך מבלי לפתוח תיבת פנדורה. כל עזרה או הכוונה תעזור לי מאוד
.jpg)
שלום רב
בועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית. יצוין כי בנקים למשכנתאות בדרך כלל מחייבים קיום היתר בניה. כמו כן ככל שאתה ממשכן רק את היחידה שלך אז דורשים גם רישום נפרד שלה
בברכה
אמיר לנטון עו"ד
מנהל פורום תכנון ובניה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שי שלום רב, על פניו גם משרדך זכאי למרפסת ואף בגודל מלא ככל יתר הדירות, בין היתר לשם שמירת חזות אחידה לבניין ולאור שלכאורה אין גריעה מזכויות יתר בעלי הדירות למרפסות בגודל מלא. לשם השלמת התשובה, לרבות...
המשך תשובה