קנינו בית לפני כשבע שנים ללא טופס 4 וללא תעודת גמר. סיימנו עם טופס 4 והגענו לטופס 5 .בשרטוטים של הבית הייתה חניה של 15 מטר ואנו הגדלנו ל 18 לאחר שבנינו את החניה לפני כשנה . עכשיו במועצה המקומים מבקשים שנשלם את הפער בין ה15 ל 18 ורק אחר כך יבואו לביקורת לשם מתן תעודת גמר. האם לא יכולים לזכות אותנו על 15 שנה בהן שילמנו על חניה שלא הייתה? האם הם יכולים לדרוש את התשלום בעבור הגדלת החניה ב3 מטר רטרואקטיבית ?
ר' נא תשלובת דלהלן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב כן. מדובר בהרחבת דירה. יש בבניה גם משום שינוי/פגיעה/גריעה מהרכוש המשותף-לרבות פגיעה בקירות החיצוניים של הבניין ועוד. בעקרון נדרשת הסכמת לפחות 3/4 מבעלי הדירות להם לפחות 2/3 מהרכוש המשותף....
המשך תשובה