שלום רב, שכנים בבנין משותף הקימו גן ילדים בחצר המשותפת של הבנין. תחילה הם הקימו את הגן ללא אישור, ונכון לעכשיו הגן פועל. קבועה ישיבה אצל המפקח על רישום מקרקעין. כאשר עוה"ד של מקימי הגן דוחים כל פעם את הישיבה ובינתיים הגן מתנהל כרגיל. רציתי לשאול - אם מתעתדת להיות ישיבה בדצמבר, האם אפשר להגיש בקשה לצו מניעה זמני עד למתן החלטת הוועדה? האם צריך להגיש בקשה לצו מניעה קבוע על אף שתתקים ישיבה אצל המפקח? תודה.
יש להגיש בקשה לצו מניעה זמני עד לדיון שיתקיים - במצב זה המפקח נדרש לתת החלטה מיידית לכאן או לכאן.
נשמח לעזור לכם בהגשת האמור.
בהצלחה.
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה