אני גר ברמת גן בבניין בן כ-24 שנים. לאחר מספר שנים הוקמה תחנת אוטובוס בכניסת הבניין עם קו פעיל .במסגרת שינויי תחבורה שהתבצעו באזור לפני כשנתיים הוסף קו אוטובוס נוסף מספר 67 שתדירותו גבוהה ביותר .התחנה בחזית הבניין ולפני צומת. האוטובוסים והממתינים פגעו קשות באיכות החיים של דיירי הבניין וכמובן בערך הנכס. האם יש עילה לפתיחת הליך משפטי מול הרשויות?
מנשה שלום.
בהחלט יש עילה.
אולם צריך לבחון כל מקרה לגופו.
אני מזמין אותך ליצור קשר ולתאם פגישה.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליעזר שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה לרבות התכנוניים והקנייניים מיקום סוג וייעוד הנכס ועוד. בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום תכנון ובניה...
המשך תשובה