שלום, אני במהלכים לרכוש צ"ק חלק מדו משפחתי. שמאי הבנק דורש גרמושקא. חלק מהבית בנוי ללא היתר אך קומת הקרקע בנויה בהיתר. בתיק הבניין לא נמצאה הגרמושקא של קומת הקרקע. מה עלי לעשות? אני לא רוצה שהשמאי יעריך כאילו הנכס במחואו מיועד להריסה כי קומת הקרקע בהיתר. האם יש מסמך שאפשר לבקש מהעירייה? תודה.
שלום דולב.
אתה רשאי להגיש בקשה להמצאת היתר בניה מילולי לקומת הקרקע.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה