שלום, אני במהלכים לרכוש צ"ק חלק מדו משפחתי. שמאי הבנק דורש גרמושקא. חלק מהבית בנוי ללא היתר אך קומת הקרקע בנויה בהיתר. בתיק הבניין לא נמצאה הגרמושקא של קומת הקרקע. מה עלי לעשות? אני לא רוצה שהשמאי יעריך כאילו הנכס במחואו מיועד להריסה כי קומת הקרקע בהיתר. האם יש מסמך שאפשר לבקש מהעירייה? תודה.
שלום דולב.
אתה רשאי להגיש בקשה להמצאת היתר בניה מילולי לקומת הקרקע.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דנה שלום רב קשה להבין מהשאלה מה הבניה המתבקשת, ומי פונה למפקחת (המתנגד או היזם?). על פניו יש ליזם כאן בעיה אך יש לבחון כלל הנתונים לרבות תקנוני הבניינים ואופן רישום הבניינים בטאבו והסכמות הדיירים, על...
המשך תשובה