היי, ברשותי דירת גג כאשר גג דירתי הוא מרפסת (רשומה בטאבו). הכניסה למרפסת היא מקומת הפנטהוס דרך דלת כניסה רגילה (מימול לפנטהוז) האם מדובר בשטח ציבורי? מהם אפשרויות הפיתוח/הרחבה ליצירת חדר עליה לגג מהקומה התחתונה עם פרגולה מעליה? האם הם צריכים לבוא על חשבון זכויות הבניה של השטח הציבורי של הבניין?
שלום רבקה.
האמור תלוי ועדה מקומית
אשמח לשיחה טלפונית ועל בסיסה אעזור לך
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה לעומקם. בין היתר זהות מדויקת של בעלי הקרקע, מהות הזכויות בקרקע והתנאים החלים במקום, ייעוד המקרקעין, תכניות בנין עיר החלות וכו` בכל אופן ברור מהשאלה שגם נוצר מ...
המשך תשובה