שלום עו"ד מורן. אני בתהליך של מכירת הדירה שלי, והבנתי שאני צריך להביא אישור מההעריה על העדר חובות, השאלה שלי אם יש לי חדר קטן בלי אישור בנייה, האם יתנו לי אישור ? ואם העיריה לא תתן לי מה אני אמור לעשות? דחוף ביותר.... תודה מראש
יהודה שלום רב.
בהמשך לשאלתך, הריני להשיבך כי לאור המצב הקיים, קרי, חדר ללא היתר בניה, הרי שהעירייה לא תוציא אישור העדר חובות. לכן, על מנת שתקבל אישור זה, עליך להכשיר את החריגה בפן החוקי, על ידי הגשת בקשה מסודרת להיתר בניה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב כן. מדובר בהרחבת דירה. יש בבניה גם משום שינוי/פגיעה/גריעה מהרכוש המשותף-לרבות פגיעה בקירות החיצוניים של הבניין ועוד. בעקרון נדרשת הסכמת לפחות 3/4 מבעלי הדירות להם לפחות 2/3 מהרכוש המשותף....
המשך תשובה