שלום, אנחנו עומדים לרצף שטח של כ40 מ"ר בדורת גן. ריצוף על גבי בטון. השאלה היא אם זה נחשב לתוספת שמצריכה אישור מגוף כלשהו? תודה מראש
שלום רב,
ביום 1 לאוגוסט 2014 אושר תיקון 101 לחוק אשר מאפשר במסגרת הגבלות מקומיות תכנוניות גם ריצוף גינה. אני ממליץ לך ליצור עימי קשר ויחד נבחן האם את עומדת בהגבלות.
בהצלחה.
מורן גור עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה