שלום רב, בעבר קיבלתי היתר בניה על פי תכנית מאושרת לתוספות בניה משני צידי דירת קרקע. שילמתי דמי השבחה בגין ההיתר שכלל את שתי התוספות. בפועל מימשתי רק תוספת מצד אחד. כרגע מנסים לבצע בשכונה פינוי בינוי ולכן להבנתי התב"ע שעל פיה אישרו לי את תוספות הבניה כבר אינה בתוקף ועובדים על תב"ע חדשה לאזור לפי תכנית פינוי בינוי. האם באפשרותי לחדש תוקף להיתר הבניה שפג תוקפו, עבור החלק שלא מימשתי ומה נדרש ממני כדי להצליח לחדש אותו, למרות שהתב"ע המקורית אינה בתוקף ואין כרגע תב"ע לאזור. תודה.
הודעתך מחייבת שיחה טלפונית ומתן פרטים נוספים.
הריני זמין לרשותך.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה