שלום, אני לקראת מכירת נכס אך יש לי בעייה; בנכס בנוי מחסן 24 מטר מבטון, לפי החוק אני מבין שאני מחויב לפרק את המחסן אך האם יש דרך עקיפית כמו לנסר את הגג ובכך להשיג את אישור העירייה ? אשמח לעזרה תודה רבה
אלמוג,
הנושא אותו אתה מתאר מחייב פגישה במשרדנו
הריני זמין לתאום.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה