שלום רב, הוועדה לתכנון ובניה אישרה לדייר בבניין שלי לבנות. עקב הבנייה חסמו לי את כל השמש והאוויר, כך שזה מפריע לי באופן קשה ביותר על הדירה. השאלה שלי היא כזאת: האם אני יכול לתבוע את הדייר בבניין שלי על חסימת השמש והאוויר, למרות שזה קיבל אישור מהוועדה לתכנון ובנייה. או שאני יכול לתבוע רק את הוועדה לתכנון ובנייה. לתשובתך המהירה אודה.
אתה רשאי לתבוע גם את הועדה וגם את הדייר במישור הקנייני והנזיקי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה