ליד ביתי יש מבנה שמגיע עד הגדר של השכן. לפי התיכנון של הקבלן זה היה אמור להיות מלא עפר ולשרת כגינה לקומה האליונה של דירתי. אבל בפועל זה היה חלל ריק. אני פתחתי את המבנה משני צדדים עם דלתות. האם יש אפשרות להגיש בקשה לעיריית ירושלים להיתר? אם לא למגורים אז אולי למחסן? תודה!
מיכאל שלום רב,
לשאלתך. אפשר ואף רצוי להכשיר למגורים. יתרה מזאת במצב הנוכחי הנכס מוגדר כ"נכס חורג" מדיני התכנון והבניה ועל כן ייטב אם תגיש בקשה מסודרת להעירייה בהקדם.
בברכה,
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה