צהריים טובים, ברצוני להקים גן ילדים בשכונת מגורים שיש בה ממש מצוקה מבחינת גני ילדים. אבל אמרו לי בעירייה שהשכונה היא למטרת מגורים בלבד. מה עליי לעשות כדי להכשיר את הדירה שתתאים לקבלת היתר לגן ילדים? תודה ושבוע טוב
שימוש חורג אינו מהווה זכות מוקנית על פי תכנית ולכן מוסד התכנון יפעיל שיקול דעת האם המקום נשוא הבקשה אכן יתרום לצורך הציבורי.
לצורך מתן אבני דרך אתה מוזמן לפנות אלי טלפונית ואכווינך.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה