הי יש לי חניה עם ריצפה ויש שלוש קירות מעץ שבו נמצאות שני הרכבים שלי לפני כמה חודשים קיריתי את החניה בשימשונית בצבע שמנת .. האם אני צרכה היתר לכך? אני גרה במועצת מרום הגליל.
על פניו נראה כי אינך נדרשת להיתר כי אם להודעה למנהל התכנון.
יחד עם זאת אשמח שנקיים פגישה במשרדנו וננחה אותך לגופו של עניין.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה