חלק מהדירה שאני גרה בה נמצאת כבר שנים על שטח משותף בבנין. האם יש דרך להעביר את השטח על שמי? האם יש משמעות לזה שכבר שנים זה בשימושי ואף אחד לא אומר כלום?
שלום רב,
הוצאת שטחים משותפים והצמדתם לקטע פרטי נדרשת הסכמת 75% מבעלי המקרקעין ללא תלות בתקופה שאת מחזיקה בנכס.
אני ממליץ לך להתקשר אליי ויחד נבחן הנסיבות ונייעץ לך.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שי שלום רב, על פניו גם משרדך זכאי למרפסת ואף בגודל מלא ככל יתר הדירות, בין היתר לשם שמירת חזות אחידה לבניין ולאור שלכאורה אין גריעה מזכויות יתר בעלי הדירות למרפסות בגודל מלא. לשם השלמת התשובה, לרבות...
המשך תשובה