מתי הוא המועד שבו העיריה מתחילה לגבות תוספת ארנונה על תוספות הבניה במסדרת תמ"א 38? האם זה מקבלת טופס 4 לביניין? האם זה ממועד מסירת התוספת לדייר? לכל הדיירים? מה קורה אם לא כל העבודה הושלמה (מסירה חלקית, דייר לא אישר את העבודה) ?
החיוב יחל לאחר עדכון השטח שיהיה ראוי למגורים מבחינת העירייה. טופס 4 זה אחת האינדיקציות לכך.
בהצלחה.
מורן גור עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב צריך לבחון המסמכים והתוכניות ובמה בדיוק מדובר. לעיתים ניתן לאסור הדבר כגון בעילה של מטרד ואו שימוש חורג וכיוב` ולעיתים לא. תלוי במקרה. אתה יכול לשלוח לי עוד חומר לבדיקה בברכה אמיר לנט...
המשך תשובה