שלום, יש ברשות המשפחה שלי 2 מבנים קטנים(על אותה הקרקע) שנבנו לפני יותר מ 30 שנה לצורך אחסון.. כבר יותר מ 20 שנה שהמבנים האלה משמשים למגורים. לפני שנתיים החלו תהליכים מטעם העירייה על מנת להוציא צו הריסה למבנים אלו... האם יש חוק התיישנות? האם ניתן להרוס מבנה שקיים כבר 30 שנה?
שאלתך נוגעת לתכנון ובניה פלילי.
לא ניתן להרסו יחד עם זאת ניתן לאסור שימוש על מבנה שכזה.
לפרטים נוספים נשמח לעמוד לרשותך במסגרת פגישת ייעוץ במשרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאה שלום רב, צריך לבחון מהות התיקונים. קיימת שונות מסויימת בין ועדות תכנון ובניה שונות לעניין זה. לרוב וככל שהתיקונים מינורים, לא דורשים חתימות מחדש. יש לבדוק מול הועדה הרלוונטית בהצלחה, אמיר לנט...
המשך תשובה