יש לנו בית אשר חלקו בנוי ללא היתר בנייה. מדובר בבנייה עתיקת יומין שנבנתה ללא היתר לפני יותר מ-50 שנה. האם אפשר לבטח את המקום או שחברות ביטוח דורשות לראות היתרי בנייה?
שאלתך הינה במישור תחום הביטוח.
על פניו נראה כי לא תהיה בעיה לבטח האמור - ותשובות שונות תתקבלנה מחברות ביטוח שונות.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב צריך לבחון נתוני המקרה. לא ברור מהשאלה באיזו הרחבה בדיוק מדובר ועד כמה שינוי המפלס משמעותי. ניתן במקרים מתאימים לאפשר שינוי מפלס ובאחרים לא. בברכה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום תכנון ...
המשך תשובה