יש לנו בית אשר חלקו בנוי ללא היתר בנייה. מדובר בבנייה עתיקת יומין שנבנתה ללא היתר לפני יותר מ-50 שנה. האם אפשר לבטח את המקום או שחברות ביטוח דורשות לראות היתרי בנייה?
שאלתך הינה במישור תחום הביטוח.
על פניו נראה כי לא תהיה בעיה לבטח האמור - ותשובות שונות תתקבלנה מחברות ביטוח שונות.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה