עו"ד מורן שלום, האם בנית מחסן לא גדול מעץ (עם רעפים) וחלון ודלת, טעונה הוצאת היתר בניה והליכיו ושאלה שנייה האם ריצפת דק טעונה הוצאת רישיון בעירייה (רק ריצפה מוגבהת מעט -50 ס"מ).ודבר אחרון אם בונים מחסן מעץ האם צריך לשמור את המרחק הנדרש כמו בתכנית מתאר לבניה רגילה? תודה מראש לעו"ד מורן, נועה
נועה שלום רב.
אענה בהתאמה לשלוש שאלותייך:
1) בנית מחסן טעונה הוצאת היתר בניה.
2) רצפת דק טעונה הוצאת היתר בניה ובלבד ומתקיים חיבור של קבע.
3) ישנן הקלות למחסנים וצריפים המהווים שטחי אחסנה מעבר לקווים רגילים, תלוי באיזה אזור מדובר.
חג שמח.
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה