תודה לתשובתך.השאלה היתה למעט הסכמות האם צריך אישור כלשהו לאחר החוק של גדעון סער בזמנו שהוחל לפני שנתיים.וכן- אם 90 אחוז הינם שוכרי דירות גם אז צריך לאתר את הבעלים????? תודה....הבית משנת 60 למאה הקודמת זנוח ומוזנח....
קילה שלום רב,
על פי התקנות כיום אין צורך בהסכמת השכנים ככל שמדובר על קרקע פרטית.
ככל שמדובר על קרקע משותפת אז יש צורך במישור הקנייני, יחד עם זאת מוסד התכנון (מנהל התכנון והועדה המקומית) אינם יכולים להתנות זאת כתנאי להיתר.
אני עומד לרשותך גם טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה לעומקם. בין היתר זהות מדויקת של בעלי הקרקע, מהות הזכויות בקרקע והתנאים החלים במקום, ייעוד המקרקעין, תכניות בנין עיר החלות וכו` בכל אופן ברור מהשאלה שגם נוצר מ...
המשך תשובה