לפי רישום בפנקס בתים משותפים שייכים לאותה חלקה 2 מבנים בני 3 קומות. אחד-3 דירות,שני- 6דירות. גובשה שיטה נפרדת של אחזקת במנים. דיירים של מבנה שני רוצים לבצע שיפוץ למבנה בעלות כ-150 אש"ח. האם ניתן לחלק עלויות בין דיירים של אותו מבנה בלבד בתנאי וכל 9 בעלי דירות חותמים בפרוטוקול על הסכמה לשיטת אחזקה נפרדת של מבנים? האם פרוטוקול הנ"ל "תופס" מבחינה משפטי?
שלום רב,
על פניו אתם רשאים להתנות ו/או לקבוע על החזקת המבנים. האמור תלוי מהן ההתניות שחלילה לא יסתרו הוראת חוק - צור קשר ופרט לי מהן בדיוק ההתניות המבוקשות.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה