שלום, אני מעוניינת לבנות פרגולה במרפסת ששטחה כ23 מ"ר. חשוב לציין שאני גרה בקומה 1 ומעליי 5 קומות ללא מרפסת... לאילו דברים חשוב לשים לב כדי לא להיחשף לתביעה מצד השכנים?
מומלץ לתכנן תכנון אחיד שיהיה לטובת חזות כל הבניין.
במקרים חריגים צריכים להסדיר האמור בתקנון מוסכם ככל שאינכם מעוניינים באחידות הבניין וכי אז תוכלי לבנות באופן יחידני.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דן שלום רב חסרים נתונים בשאלה בין היתר מה הוגדר בהסכמי קבוצת הרכישה התב"ע וההיתר ככל שהוצא. גם לא ברור מהשאלה "מוכרת" לצורך מה? אתה יכול לפנות אלינו לפרט ונשיבך בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה