לפני אישור התוכנית ולפני הפרצילציה בזק תקעה עמוד טלפון באדמה הפרטית שלנו ללא אישורנו בזמנו(היא טוענת שיש אישור לכראורה) העמוד הזה מפריע לי ומוניע ממני לחזק גדר ביני לבין שכיני שעלול חלילה לגרום לאסון כי חלק מהגדר כבר התמוטט פניתי לבזק הם בקשו שאני אשלם עבור העתקת העמוד אני סרבתי ובקשתי מהם שישלמו לי פיצויים עבור הצבת העמוד עשרות שנים ושהם יהיהו אחראים חלילה אם יגרם נזק עצתך בנדון
ריאן שלום רב,
אם בזק הציבה עמוד טלפון בשטח הפרטי שלך, הרי אתה בהחלט רשאי לדרוש לראות את האישור הזה.
באם נגרם לך עוול כתוצאה מכך, הרי עומדות לזכותך מס' דרכים שאשמח לסייע. צור עימי קשר.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה