ההורים שלי חתמו לי לבנות על חלק מהמגרש אבל בתכניות ובהיתר נוספו שביל זיקת הנאה ושתי חניות חלפו שנים ולא השתמשתי בשטח החניות האם שטח החניה שייך לי בלבד למרות שהוריי חתמו לי רק על שטח הבנייה
שלום שלום רב,
הריני מזמין אותך ליצור קשר טלפוני.
כל מקרה לגופו.
מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה