אני גר בקריית שמואל (חיפה), בגינה הפרטית שלי בנינו פרגולה מסביב חלונות והתקרה גג קל אלומיניום וקלקר ,העירייה תבעה אותנו, הגשנו לגליזציה ונאמר שהקבלן ניצל את כל אחוזי הבנייה, היו 2 דיונים בבית משפט לעניינים מקומיים ובעוד שבוע יתקיים דיון נוסף הוכחות, מה עוד ניתן לעשות? רוב הכנים מסביבי בנו אותו דבר ויותר גדול ולא עשו להם כלום
ככל והפר גולה אינה חשופה בשלוש פאות ולא נתמכת על עמודים בלבד הרי שאינה מוגדרת כפרגולה על פי חוק. כך בעצם יכול והגדירו שטח זה כשטח עיקרי שנדרש לזכויות בניה שכבר נוצלו מהתב״ע.
צור קשר טלפוני ונשמח לעזור לך.
מורן גור עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה