אנו גרים בבניין שתי קומות ולשכנים מלמטה יש הרחבת בנייה. אנחנו מעוניינים לגדר את הגג ולרצף אותו כך שישמש כמרפסת, בשביל זה למיטב הבנתי אין צורך בהתר בנייה. נכון? עבור פתיחת דלת יציאה לגג יש צורך בהתר? או עבור הפיכת חלון לדלת? אודה מאוד לתשובתכם
ענבר שלום רב,
האמור נדרש להיתר בניה כדין.
הריני עומד לרשותך להסברים.
בברכה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה